آدرس شعبه مرکزی:
تهران، میدان ونک، خیابان ونک، کوچه لیلی، پلاک ۳، طبقه دوم، واحد ۳
آدرس شعبه شرق :
رسالت، خیابان جانبازان غربی، نرسیده به خیابان اثنی عشری، پلاک ۲۸۵، واحد ۱
آدرس شعبه غرب:
ستارخان، خیابان سازمان آب، پاساژ مهرگان، طبقه اول، پلاک ۲۹
شماره تماس نمایندگی تعمیرات:
021-88791606
021-88791608
0912-639-4005
شماره تماس نمایندگی شرق تهران:
021-77037154
0930-319-1312
شماره تماس نمایندگی غرب تهران:
021-44268776
0912-546-7335
اگر از صاحبان کسبوکارهای موفق بپرسید «اوضاع کاری چطور است؟» آنها میتوانند خیلی دقیق و با اعتمادبهنفس، وضع فعلیشان را به شما بگویند. پاسخ آنها مبتنی بر دادههای موثقی است که در دست دارند. خیلی مهم است که شما بتوانید بهطور شفاف و بر اساس معیارهای مشخص در مورد کسبوکارتان صحبت کنید؛ بهکمک چنین دادههایی بهراحتی میتوانید اوضاع فعلی را سنجیده و برای آیندهی کسبوکارتان برنامهریزی کنید. در حوزهی تجارت الکترونیکی و توسعهی فروشگاههای اینترنتی این موضوع جدیتر هم میشود.
سرویسهایی مثل «گوگل آنالیتیکس» (Google Analytics) ابزارهایی را برای مدیریت بهتر وبسایت در اختیارتان قرار میدهند. در اینگونه سرویسها، معیارهایی استفاده میشوند که به کمک آنها میتوانید تصویری دقیق از وضعیت وبسایتتان داشته باشید. در ادامهی این مطلب ما به 6 معیار اصلی برای سنجش عملکرد یک فروشگاه آنلاین اشاره میکنیم. این معیارها عبارتاند از: کاربران جدید، نرخ تبدیل، تاریخ و ساعت نرخ تبدیل، رفتار کاربر، خریدهای منحصربهفرد و ترک سبد خرید. اینفوگرافی زیر جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |